“ePS2 – Servicii online pentru cetățeni”

cod SIPOCA 510/cod MySMIS 126372

Obiective

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă optimizarea și modernizarea proceselor și serviciilor furnizate la nivelul Primăriei Sectorului 2 al Municipiului București, din regiunea dezvoltată, prin măsuri de planificare strategică instituțională și prin introducerea unui sistem informatic pentru managementul documentelor, registratură electronică și arhivă electronică, în vederea optimizării proceselor orientate catre cetățeni în concordanță cu Strategia pentru Consolidarea Administrației Publice.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

OS1. Îmbunătățirea comunicării și a circuitului informațional între compartimentele Primăriei Sectorului 2 al Municipiul București, precum și în relația acesteia cu cetățenii prin implementarea unui sistem de management al documentelor, registratură electronică și arhivă electronică, care va contribui la simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni. Obiectivul vizează eficientizarea activității compartimentelor, debirocratizarea și simplificarea acestora pentru scurtarea timpului de rezolvare a solicitărilor pentru cetățeni. Obiectivul va fi atins prin Activitatea 4 și Activitatea 5 și va conduce la atingerea rezultatului de program POCA R3. Acestea vor conduce la atingerea următoarelor rezultate de proiect: analiză de business cu privire la fluxurile organizaționale, informaționale pentru a dezvolta și implementa sistemele de management al documentelor; 10.000 de unități arhivistice digitizate; sistem personalizat pentru optimizarea serviciilor administrației locale; 100 de persoane instruite (utilizatori și administratori) pentru utilizarea sistemului.

OS2. Consolidarea capacității de management a Primăriei Sectorului 2 al Municipiul București, pentru îndeplinirea funcțiilor sale, prin realizarea unei analize ex-post pentru Hotărârile de Consiliu Local elaborate/aprobate începând cu anul 2016. Obiectivul vizează evaluarea eficientă a efectelor implementării Hotărârilor de Consiliu Local. Se urmărește identificarea la timp a posibilelor deviații de la scopul/obiectivele stabilite inițial pentru a fi corectate punctual, precum și a efectelor neprevăzute ale hotărârilor, care pot impune revizuirea în ansamblu a acestora. Obiectivul va fi atins prin Activitatea 6 și va conduce la atingerea rezultatului de program POCA R1 Acestea vor conduce la atingerea următoarelor rezultate de proiect: - analiză ex-post pentru Hotărârile de Consiliu elaborate/aprobate începând cu anul 2016.

 

Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020

Conținutul acestei pagini web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene.
Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

© 2024 Primăria Sectorului 2 București.