“ePS2 – Servicii online pentru cetățeni”

cod SIPOCA 510/cod MySMIS 126372

Prezentare

Sectorul 2 al Municipiului București, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul ,,ePS2 – Servicii online pentru cetățeni”, cod SIPOCA 510/cod MySMIS 126372, în baza contractului de finanțare nr. 290/11.12.2018.

Necesitatea proiectului rezultă din motive interne, și anume dorința instituției de a-și îmbunătăți măsurile pentru derularea procesului decizional, a planificării strategice și reducerea birocrației și să ofere cetațenilor servicii eficiente care duc la un grad ridicat de satisfacere a nevoilor acestora sau a consumatorilor de servicii publice, dar și din motive externe, cum ar fi alinierea la prioritățile documentelor strategice de la nivel național și local.

Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2 - Administrație publică și sistem judiciar accesibile şi transparente, Obiectivul specific 2.1. - Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP, Cererea de proiecte CP10/2018 pentru regiunea mai dezvoltată - Fundamentarea deciziilor, planificare strategică și măsuri de simplificare pentru cetățeni la nivelul administrației publice.

Proiectul susține Axa prioritară 2 a Programului Operațional Capacitate Administrativă: „Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente”, deoarece prin activitățile sale se urmarește îmbunatățirea procesului decizional și consolidarea autonomiei publice locale și reducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local.

Caracterul inovativ al proiectului îl constituie dezvoltarea unei aplicații informatice care va putea facilita furnizarea de servicii online către cetățeni, servicii care urmează a fi stabilite concret în urma implementării activității 4 a proiectului (Analiză de business). Printr-o analiză preliminară internă au fost identificate următoarele categorii de servicii ce pot fi furnizate online cetățenilor, printre care menționăm: certificatul de urbanism; eliberare avize Primar conform art. 4, alin (1), lit c) din Legea nr. 50/1991; adeverințe pentru Registru Agricol; copii ale documentelor de urbanism sau ale altor documente, în conformitate cu cerințele legale și Ghidul Solicitantului.

Durata de implementare a proiectului este 60 luni și 18 zile, începând cu data de 11.12.2018.

 

 

Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020

Conținutul acestei pagini web nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene.
Întreaga responsabilitate asupra corectitudinii și coerenței informațiilor prezentate revine inițiatorilor paginii web.

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

© 2024 Primăria Sectorului 2 București.